BONNIE MCKEE KATY PERRY'NİN YENİ ALBÜMÜ HAKKINDA KONUŞTU !



Telefon aracılığı ile MTV News ile yaptığı söyleşide Bonnie Mckee, Katy Perry'nin yeni albümü hakkında konuştu ! Mckee,

Biz Santa Barbara'da bir süre durduk ve üç ya da dört şarkı yazdık sanırım. Evet onunla çıkacak dört şarkımız var. 
dedi ve devam etti.
Katy ile çok benziyoruz.Biz bu şekilde çok iyi arkadaş olduk Melrose'da Wasteland (Los Angeles'ta bir cadde) üzerinde ki bir giyim mağazasında tanıştık.O benim ruh ikizim !

Ben bu albümün daha olgun ve gerçekten ilginç olduğunu düşünüyorum. Gerçekten albümü duymak için heyecanlanıyorum çünkü o farklı bir yolda ilerliyor.Bu konuda pek fazla şey söylemek istemiyorum ama o kesinlikle farklı "California Gurls'tan" daha olgun.

Bonnie Mckee, Katy Perry'nin albümünde 1 numara olan "California Gurls","Teenage Dream","Last Friday Night" ve "Part of Me" şarkılarının ve "Wide Awake'in" söz yazarlarından biri.

0 yorum: