KATY PERRY ELLE UK DERGİSİNE KAPAK OLDU !




Ünlü moda dergisi Elle'nin İngiltere sürümü Elle UK bu eylül kapağında Katy Perry'yi ağırlıyor. 

Dergi geçtiğimiz günlerde Elle dergisinin sitesinde yayınlanan John Mayer ve Killer Queen hakkında haberler hakkında bir röportaj içeriyor. Ayrıca dergide Katy Perry'nin aşk haberlerinde yer alan Russell Brand,John Mayer ve Robert Pattinson (dedikodu) yer alıyor.

Katy Perry, Robert Pattinson ile ilgili dedikoduları hakkında "Ona (Kristen) bir SMS gönderdim ve dedim ki "Ben tüm bu şeyleri gördüm biliyorum ama biliyorsun sana asla saygısızlık yapmam. Ben o kişi değilim. Sadece ona arkadaş olmaya çalışıyorum ama bu tahlisiz bir durum." "

Katy Perry, Russel Brand ile ilgili evliliği hakkında Elle UK dergisine "Zorlu erkekler'den"hoşlandığını söyledi ve ekledi;

"Ben kimseyi evcilleştirmek ile ilgilenmiyorum.Zaten kendime karşı oldukça vahşiyim."
Ek olarak söylentiye göre Katy Perry'nin yeni şarkılarından kısımlarda dergide yer alacak.

Katy Perry,Mariano Vivanco tarafından çekilen fotoğraflarda Katy Perry Prada,Miu Miu,Louis Vuitton,Alexander Wang, Dolce & Gabbana ve SACAI tasarımı kıyafet ve aksesuar kullandı.

Röportaj tam olarak yayınlanmadı içerisinde daha fazla şey olabilir bekleyip göreceğiz !


 

0 yorum: