JUICY J 'DARK HORSE' HAKKINDA KONUŞTU !


Katy Perry'nin Prism albümünün hayranlar tarafından seçilip 17 Eylül de yayınlanacak olan şarkısı Dark Horse'ta düeti olan rapçi Juicy J Dark Horse hakkında konuştu.

"Ben sadece Katy Perry ile bir şey yaptım dostum.Bu şarkı şaşırtıcı." diyor Juicy.Hayran oylaması ile seçilen Dark Horse için.

"Dr.Luke aradı ve o 'Hey adamım Katy Perry onunla bir şarkı yapmak istiyor.' gibiydi."diye ekliyor.

Juicy ve Katy'nin kayıtının gerçekten iyi gittiğini söylüyor.

"Hayır, Hayır, Hayır, Hayır.O çok profesyonel her şey düzgün gitti. O harika bir insan. diyor
Benim kısmımda o şarkı yoktu, o söyledi.O (Katy) Gerçekten bir dahi, o karıştırma  konsolu tarafından o çocuğa ne almak ve almamak istediğini söyledi.O müzik konusunda gerçekten deneyimli.Müziği biliyor." diye konuşmasını bitiriyor.

Siz Dark Horse'un 30 saniyelik versiyonunu nasıl buldunuz?

1 yorum:

  1. Ben Walking On Air'i daha çok sevmiştim ama Dark Horse da güzel

    YanıtlaSil