SARA BAREILLES 'ROAR' HAKKINDA KONUŞTU !


Katy Perry'nin Roar teklisi çıktığı günden beri Sara Bareilles'in Brave teklisine benzetiliyordu. Bareilles bunun hakkında ABC News Radyosuna konuştu.

Benzerliğin fazlaca medyada dolanması üzerine Bareilles, "Drama'yı durdurun" dedi.

İki şarkı arasında bazı benzerlikler duyarken Bareilles "Büyük şartlar ve hiçbir sorun yok" şeklinde açıkladı.

"Katy Perry benim arkadaşım ve birbirimizi gerçekten çok uzun zamandır tanıyoruz hatta bana bu konu hakkında bir mesaj attı ve biz ileri geri gittik." diyor.

"Bunun bir drama gibi olmasından dolayı utanıyorum.İki sanatçı için negatif dönüşüm olmaması için olumlu mesajlar paylaşmayı seçiyorlar." diyor ve ekliyor.

Bunu söylerken gülüyor ve işaret ediyor "Ben deli değilim. Neden kimse üzgün değil bilmiyorum ben rahatım. Kutlama yapmak istiyorum orada olup insanları teşvik etmek istiyorum güçlü ve güçlenmiş hissediyorum." diye konuşuyor.

Daha öncesinde Dr.Luke Roar şarkısının Brave şarkısından daha önce kaydedilip yazıldığı hakkında bir tweet atmıştı.

Sizce iki şarkı benziyor mu ?

1 yorum: