BİR HAYRANIN AĞZINDAN PRISM DİNLEME PARTİSİ


5 Eylül'de pop süperstarı yaklaşan 3. albümünü Manhattan'da bir galeride oynattı. Albümde Juicy. J. ile bir düet var ve albüm tek kelimeyle ALEV ALEV. 

Prism partisi New York Finans Bölgesi'ndeki küçük ama şık sanat galerisinde düzenlendi. Beyaz ve geometrik iç mimarisi Prism ve Katy'ye yakışacak şıklıktaydı. Gizlice albümü sızdırmamamız için telefonlarımız alındı. Kalabalığın üzerinde telefon bulunmadığı için tweet atamıyorduk. Bizi ıstakoz, kraker üzerinde ton balığı, şampanya ve ordövr tepsisiyle garsonlar karşıladı ve ben yaşadığım teknolojik sıkıntıyı unutuverdim. Ben gece boyunca (Katy de dahil herkesten özür diliyorum) 11 ordövr yedim. Orada Katy'nin menejeri ve Katy'den başka tanıdığım hiç kimse yoktu. Ben de köşeme çekilip bolca ordövr yedim. Tanrıya şükür o ordövrler vardı. 2 saat sonra sonunda Prism dinleme vakti gelmişti! Partide Roar'u ilk kez bu kadar yüksek sesli dinlemiştim. Hepimizin beklediği an geldi! Kıvır kıvır bir saç, metalik bir elbise ve mükemmel topuklu ayakkabıları ile tanrıça KATY PERRY küçük bir sahneye çıktı. Yanında Capitol Records'tan Greg Thompson bir tabureye oturmuştu. Katy güldü ve bize ''Cep telefonlarınızı bırakmanızın ne kadar zor bir şey olduğunu biliyorum.''dedi (Doğru o an tweet atmam gereken o kadar çok şey vardı ki neredeyse çıldırıyordum!) ve bize teşekkür etti. Orada genç bir kız çok büyük bir Katy hayranıydı. Kendini sakin tutmak için mücadele etti. 1 saat sonra Katy bize Prism albümünden daha önce hiç duymadığımız 11 şarkıyı dinletti. Bu şarkılar hakkında bir kaç not;

“Legendary Lover”
Dans pisti için uyumlu bir şarkı ve çok havalı. Tam bir hit potansiyeline sahip. Katy gerçekten çok olgunlaşmış.

“Birthday”
Şarkı çalmadan önce Katy Mariah Carey'in ilk şarkısı gibi olduğunu söyledi. Bu şarkı çok sevimli bir şey.

''Walking On Air''
Daha önce bu şarkıdan ufak bi kısım dinlemiştim çünkü Katy ufak bir yer yayınladı. Fakat bu baştan sona ALEV ALEV yanıyor! Bu büyük ihtimalle bir sonraki tekli olacak. Santa Barbara ve Stockholm'de yazılmış. 

“Unconditionally”
Katy, ''Bu benim albümdeki favori parçalarımdan biri. Yazarken çok gurur duyduğum bir parça.'' Bu kesinlikle albümdeki ciddi parçalardan birisi.

“Dark Horse,” feat. Juicy J
Bu şarkı arka planda hip-hop müzik var. Her neyse, bu şarkı mı ? Sadece VAOOOOOOOOOOV diyorum!!

“This Is How We Do”
Bunu sevdim. Stockholm'de kaydedilmiş ve siz bu şarkıda İsveç popunu duyabilirsiniz. Bu albümün en eğlenceli şarkısı diyebilirim. En sevdiğim kısımda şarkı duruyor ve Katy ''Hayır, şarkıyı tekrar başlatın!'' diyor ve parti tekrar başlıyor.

“International Smile”
Bu şarkıyı yazmada Katy'ye arkadaşı Mia Moretti ilham vermiş.

“Ghost”
Çarpıcı bir şarkı daha! 

“Love Me”
Bloodshy tarafından üretilmiş. ''O, benim favori şarkılarımdan birini yazdı.'' diyor Katy ve hızlıca devam etti, ''Britney Spears'ın 'Toxic' şarkısı''. Bu ciddi bir şarkı gibi görünüyordu fakat (Katy'nin aşk hayatıyla ilgili) Katy bunu eğlenceli bir pop şarkısı gibi maskelemişti. Ama şarkı sözlerinde hiç bir maske yoktu. 

 “Double Rainbow”
Sanırım bu benim favorilerimden biri. İlham verici sözleriyle ''Firework'' şarkısının devamı gibi görünüyor ve söz yazarlığında Greg Kurstin ve Sia eşlik etmiş. ALEVLİ hayır bekle ÇİFTE ALEVLİ!

“By the Grace of God”
Bu sonuncu gibi görünüyor. Aslında albümün son şarkısı. Eğlenceli bir İsveç popu içeriyor ve arkada yumuşak bir piyano sesi var.

Şarkıları dinledikten sonra Katy sahneden indi ve onunla fotoğraf çekinmemizi sağladı. Ona ''Sana kedimin bir fotoğrafını gösterebilir miyim?'' dedim ve gösterdim (http://bit.ly/1586WyW) ona gösterdiğimde çıldıracağını düşündüm ama öyle olmadı ve bana ''Benim albümlerime sahipsin! Sen bir hayran olmalısın.'' dedi. Ona ''Senin için Prism elbisesi giydim!'' dedim (http://bit.ly/1dQ7kXx) ve bana ''Selfie! Benim yakın arkadaşım da bunlardan birine sahip, ama o ''İşerken beni öp'' diyor.'' dedi. 

Bu mükemmel hit potansiyeline sahip şarkıları dinlemek için çok üzgünüm ki 22 Ekim'i beklemek zorundasınız.

2 yorum: