KATY PERRY ELLE KANADA'YA KONUŞTU !



Katy Perry, Elle Kanada'nın Ekim sayısına konuk oluyor.Elle Kanada'ya verdiği röportajlarda olgunlaşması,çabası ve yakın arkadaşı Rihanna hakkında konuşan Perry'nin tüm röportajını aşağıda bulabilirsiniz.

Olgunlaşması hakkında:


"28 yaşındayım ve ne kadar genç olduğumu bilmiyorum, ama şunu bilmeniz gerekir,20'li yaşların sonunda olduğunuzda, bu çok önemli olgunlaşma zamanı oluyor.Buna Satürn'ün dönüşü (Astrolojide doğum zamanına göre yıldız haritasında ki bir geçiş) denir. -Eğer astrolojiyi seviyorsanız- Bu benim için önemli.Bence çocukça şeylerin gitmesine izin veriyorsan ve yaş ile birlikte gelen bilgeliği kabul ediyorsan bu önemlidir.Şuan bulunduğum yer tam olarak bu."

Mücadeleci hareketleri hakkında:

"Ben her zaman sünger oldum, benim her zaman öğrenme arzum vardı.Ben gerçek bir eğitim ile büyümedim ama şuan hayat tarafından eğitimliyim"

Nefes almayı öğrenmek hakkında:

"Kendime bir mola vermek için emindim.Dengeyi bulmak zorundaydım.Ama Transendental Meditasyon denilen şeyi öğrendiğimde bunu sonuna kadar yaptım.Bu 20 dakika ve günde iki kere yapmak gerekiyor.Ama bunu sadece günde bir kere yaptım.-Ama yine işe yaradı. İnsanlar günde 30 dakika çalışmak gerektiğini söylüyorlar.-Hiç birimiz günde 30 dakika çalışmıyor !"

Rihanna ile dostluğu hakkında:

"Bence Rihanna her zaman taze gözüküyor ve bunu seviyorum 'Bunu nasıl yapıyorsun ? Hepimiz senin Mariujana (esrar/uyuşturucu) dolu sigara içtiğini biliyoruz! Ve uyumuyorsun çünkü sabahın 4'ünde Instagram'dasın ! Senin için bunları bir sır olarak saklayacağım ' "


1 yorum: